Licențe pentru asistență și actualizări
În baza licenței beneficiați de actualizări și asistență pentru aspecte legate de funcționarea programului.
Obținerea licenței:
- Se completează formularul pentru persoane fizice sau persoane juridice.
- Se achită contravaloarea licenţei folosind datele din factura proformă generată.
- În maximum 24 ore de la realizarea plăţii programul va putea fi activat.
Consultați condițiile licenţei și politica de confidențialitate.
Funcționalități | Contabilitate275 RON | Stocuri275 RON | Contabilitate + stocuri500 RON |
---|---|---|---|
Salarizare, D112 | |||
Imobilizări | |||
Administrare contracte | |||
Registru jurnal pentru încasări și plăți | |||
Calcul impozit | |||
Declaratiile: 100, 205, 392, 700, 710 | |||
Jurnale de cumpărări/vânzări: D300, D301, D390, D394, D398 | |||
Modul pentru evidența cabinetelor de avocatură | |||
Modul pentru evidența asociațiilor de proprietari | |||
E-Factura | |||
E-Transport | |||
Situații clienți/furnizori | |||
Registru de casa, jurnal de banca, deconturi în lei și în valută | |||
Administrare comenzi | |||
Producție | |||
Bonuri de consum | |||
Transferuri | |||
Dezmembrări | |||
Inventariere | |||
Evidența obiectelor de inventar |
- Licența pentru asistenţă şi actualizări poate fi achiziționată/ reînnoită numai pentru o perioadă de 1 an.
- O licență poate fi activată pe un singur calculator, având posibilitatea configurării mai multor societăți.
- Clienții care au deja o licență de asistență și actualizări activă beneficiază de reducere.
- Asistenţa se va desfăşura numai cu persoana de contact şi va fi acordată prin email, pe adresa