Actualizări - SAGA C
Fiecare actualizare aduce noi funcționalități sau ajustări pentru a răspunde modificărilor legislative și cerințelor utilizatorilor. Pentru a beneficia de o funcționare optimă, recomandăm actualizarea programului la ultima versiune disponibilă.
ver 3.0.339
15.06.2009
-
1. S-a imbunatatit ecranul pentru introducerea concediilor medicale.
2. In declaratia de sanatate s-a introdus o noua categorie de asigurat ("Scutit de la plata contributiei") necesara pentru salariatii aflati in somaj tehnic. De asemenea, acum se poate modifica procentul acordat pentru perioada de somaj tehnic in statul de salarii, panoul "Detalii".
3. S-a actualizat Declaratia 300 in sensul ca, acum, acesta se poate genera si pentru doua luni, in cazul in care, la un platitor de TVA trimestrial, apare o achizitie intracomunitara, cf OPANAF nr.1165.
4. La Registrul de Evidenta al Salariatilor, s-a actualizat nomenclatorul COR.
ver 3.0.338
11.05.2009
-
1. S-a actualizat declaratia CAS. Pentru cazurile in care exista angajati in somaj tehnic, cf. OUG.28/2009, trebuie generata o declaratie suplimentara pentru acestia. In acest sens, in pagina "anexa 1.2 / VERSO, s-a introdus un buton numit "Genereaza declaratie pentru salariatii aflati in somaj tehnic".
2. S-a introdus suport pentru generarea fisierelor pentru transfer pe card pentru Unicredit, BancPost si Bank of Cyprus.
3. S-a introdus posibilitatea modificarii dimensiunii etichetelor. Astfel, la ecranul "Etichete" din ecranul "Articole", in pagina "Configurare", s-a introdus un tabel care permite modificarea pozitiei obiectelor din etichete si a dimensiunii acestora.
ver 3.0.337
16.04.2009
-
1. La ecranul "Import date", s-a adaugat un nou sistem de import de date, direct din arhive generate din program, din ecranul "Intretinere BD". Acest sistem permite importul oricaror inregistrari existente, pentru o perioada, acestea putand fi bifate dupa selectarea arhivei. De asemenea, in cazul in care apar inregistrari duplicate la nivelul codurilor de furnizori, clienti sau articole, programul le muta automat pe coduri noi.
2. In cazul in care este selectata o inregistrare, daca se apasa butonul "INS", sa va afisa o lisa a operatiunilor de adaugare, modificare, validare si devalidare aferente inregistrarii curente. Facilitatea functioneaza pentru inregistrarile recente, introduse de la versiunea 3.0.328 si poate fi folosita numai de utilizatorul "ADMIN".
3. La ecranul "State salarii", panoul "Detalii", s-au introdus doua campuri in care se pot introduce zilele de somaj tehnic. Zilele de somaj tehnic din primele 3 luni, pentru care nu se platesc contributiile, se vor introduce in primul camp.
4. La ecranul "Intretinere BD", s-a introdus o noua pagina numita "Modificare coduri", care contine in plus posibilitatea modificarii codurilor de articole si gestiuni.
ver 3.0.336
03.03.2009
-
1. S-au actualizat procentele pentru contributiile CAS.
2. La ecranul de afisare al balantei, in partea stanga-jos a paginii, s-a introdus un buton care permite afisarea fisei de cont, pentru contul selectat din balanta.
3. La ecranul "Fise conturi", in partea stanga-jos a paginii, s-a introdus un buton care are ca pictograma o sageata circulara si afiseaza inregistrarea pozitiei curente din fisa, in ecranul "Articole contabile". Daca pozitia curenta din fisa a fost generata din ecranele "Intrari", "Iesiri" sau "State", se vor afisa inregistrarile primare, direct in aceste ecrane.
Modificari din 05.03:
4. S-a actualizat declaratia CAS.
5. S-a actualizat declaratia 102.
ver 3.0.335
06.02.2009
-
1. S-a actualizat declaratia 392.
2. S-a actualizat declaratia 100.
ver 3.0.334
31.01.2009
-
1. S-au actualizat procentele pentru contributiile la CAS si la FAMBP. De asemenea, salariul minim pe economie a devenit 600 RON.
2. S-a actualizat declaratia CAS.
3. La "Situatie stocuri", deasupra tabelului cu date, s-a adaugat un buton care deschide fisa articolului curent.
ver 3.0.333
09.01.2009
-
1. S-a actualizat decontul de TVA (declaratia 300).
2. S-a actualizat declaratia 102.
3. La ecranul "Comenzi" s-a introdus suport pentru administrarea comenzilor pentru furnizori. In acest sens, a aparut colona "Tip", care contine doua optiuni, "Intrare" si "Iesire". Comenzile pentru furnizori se pot importa in intrari.
4. S-au extins posibilitatile de filtrare la "Situatie aprovizionari" si "Situatie vanzari".
5. La "Salariati", la ecranul de tiparire al adeverintei, s-a introdus o pagina noua numita "Sanatate" care permite generarea automata a adeverintelor pentru Casa de sanatate.
In versiunea din 19.01.2009
6. S-a actualizat declaratia 101.
ver 3.0.332
04.12.2008
-
1. S-a introdus suport pentru evidenta cecurilor si a biletelor la ordin. Acum, acestea se pot introduce in noul ecran numit "Cecuri, BO emise/primite", incasarea efectuandu-se cu butonul "Cec/BO" care apare in functie de cum sunt completate conturile. Situatia cecurilor poate fi generata cu ecranul "Situatie cecuri / bilete la ordin".
2. S-au actualizat contributiile salariale.
ver 3.0.331
12.11.2008
-
1. In ecranul "Configurare societati", pagina "Setari diverse" s-au introdus doua optiuni noi numite "Afisez numai articolele cu rulaj pe gestiunea selectata", respectiv "Nu permit validarea când stocul devine negativ". Prima face ca la momentul introducerii iesirilor din gestiune, in lista de articole pentru selectie, sa apara numai pozitiile cu operatiuni pe gestiunea aleasa. A doua nu permite validarea iesirilor care duc la stoc negativ. Optiunile sunt active numai pentru partea de stocuri.
2. S-a actualizat declaratia 301.
3. S-au actualizat fisele fiscale pentru salariati.
4. La "Salariati", in partea superioara a ecranului, s-a introdus un buton numit "Adeverinta...", care permite tiparirea de adeverinte de venit pentru salariatul selectat. In ecranul care apare la click pe acest buton, se pot completa/modifica titlul, textul si/sau scopul adeverintei.
ver 3.0.330
23.10.2008
-
1. In meniul "Ajutor", s-a introdus o optiune noua numita "Memento" care permite setarea unor notificari, cu privire la diferite termene, pentru sarcini de efectuat. De exemplu, daca se doreste introducerea unei atentionari cu privire la depunerea declaratiei CAS, se adauga explicatia, termenul si numarul de zilele de avertizare. Notificarea devine activa in functie de numarul de zile de avertizare completate si va fi vizibila pe ecran daca se da click pe eticheta "Alerte". Programul permite configurarea unor alete permanente, cele aferente decalratiilor uzuale fiind predefinite. Daca doriti sa le faceti active, trebuie bifata optiunea "Activa" la nivelul acestora.
2. In meniul "Diverse", s-a introdus o optiune numita "Normare", care permite introducerea si calculul realizarilor pe baza de norme, pentru salariati. Din acelasi ecran se pot tipari situatii cumulate pe norme sau salariati. Datele introduse in acest ecran nu produc efecte in statul de salarii.