Actualizări - SAGA PS

Fiecare actualizare aduce noi funcționalități sau ajustări pentru a răspunde modificărilor legislative și cerințelor utilizatorilor. Pentru a beneficia de o funcționare optimă, recomandăm actualizarea programului la ultima versiune disponibilă.
ver 3.0.175
08.09.2009
    1. S-a actualizat declaratia pentru somaj.
    2. Pentru toate declaratiile din program, s-a introdus posibilitatea salvarii fisierelor in alta locatie, aleasa de utilizator. La click pe butonul "Copiere fisiere", in cazul in care nu exista nicio discheta in unitatea A sau calculatorul nu are o astfel de unitate, programul propune salvarea in alta locatie.
    3. S-a introdus suport pentru generarea fiselor fiscale pentru anul 2009. In acest sens, trebuie ales anul din casuta cu lista, situat in partea stanga-sus a ecranului, din care se genereaza declaratia.
    4. In antetul tuturor rapoartelor generate de program s-au introdus denumirea, codul fiscal, numarul de inregistrare la R.C. si adresa firmei.
    5. La ecranele "Furnizori" si "Clienti", in partea superioara a acestora, s-a introdus un buton numit "VIES", care permite verificarea tertului curent cu privire la inregistrarea in scopuri de TVA. In cazul in care tertul este platitor de TVA, daca denumirea sau adresa nu sunt completate, aceste se completeaza automat. Functionalitatea poate fi utilizata numai in cazul in care calculatorul este conectat la internet.
    6. La ecranele "Furnizori" si "Clienti" s-au introdus doua coloane noi numite "Telefon" si "Email". Acestea apar numai daca se expandeaza tabelul cu ajutorul butonului ">>", situat in partea dreapta-sus a ecranelor. In cazul in care adresa de mail este completata si exista un client de mail configurat in computer (Outlook, Mozilla, etc.) se va putea trimite o notificare prin mail automata la eliberarea facturii (cu butonul care are ca imagine un plic, din partea superioara a ecranului "Iesiri") sau se vor putea trimite informari cu privire la facturile neachitate (cu butonul care are ca imagine un plic, din ecranele "Situatie furnizori" si "Situatie clienti", pagina cu facturile, sub tabelul din partea superioara a ecranului).
ver 3.0.174
14.07.2009
    1. S-a actualizat declaratia 100.
    2. S-a imbunatatit ecranul pentru introducerea concediilor medicale.
    3. S-a actualizat Declaratia 300 in sensul ca, acum, acesta se poate genera si pentru doua luni, in cazul in care, la un platitor de TVA trimestrial, apare o achizitie intracomunitara, cf OPANAF nr.1165.
    4. La Registrul de Evidenta al Salariatilor, s-a actualizat nomenclatorul COR.
ver 3.0.173
19.05.2009
    1. S-a actualizat declaratia CAS. Pentru cazurile in care exista angajati in somaj tehnic, cf. OUG.28/2009, trebuie generata o declaratie suplimentara pentru acestia. In acest sens, in pagina "anexa 1.2 / VERSO, s-a introdus un buton numit "Genereaza declaratie pentru salariatii aflati in somaj tehnic".
    2. S-a introdus suport pentru generarea fisierelor pentru transfer pe card pentru Unicredit, BancPost si Bank of Cyprus.
ver 3.0.172
04.03.2009
    1. S-au actualizat procentele pentru contributiile CAS.
    2. La ecranul "Iesiri", deasupra ecranului cu detaliile facturii, s-a introdus un buton care are ca pictograma o imprimanta, ce permite tiparirea facturii proforme.

    Modificari din 05.03
    3. S-a actualizat declaratia CAS.
    4. S-a actualizat declaratia 102.
ver 3.0.171
17.02.2009
    1. La ecranul "Declaratii / Inchidere an", s-a introdus o pagina noua pentru generarea declaratiei 392.
    2. S-a actualizat declaratia 100.
ver 3.0.170
30.01.2009
    1. S-au actualizat procentele pentru contributiile la CAS si la FAMBP. De asemenea, salariul minim pe economie a devenit 600 RON.
    2. S-a actualizat declaratia CAS.
    3. S-au adus imbunatatiri ecranelor "Situatie clienti" si "Situatie furnizori".
ver 3.0.169
12.01.2009
    1. S-a actualizat decontul de TVA (declaratia 300).
    2. S-a actualizat declaratia 102.
    3. La ecranul "Situatie clienti", in pagina aferenta facturilor, s-a introdus un buton pentru tiparirea extraselor de cont.
    4. La "Salariati", la ecranul de tiparire al adeverintei, s-a introdus o pagina noua numita "Sanatate" care permite generarea automata a adeverintelor pentru Casa de sanatate.
ver 3.0.168
09.12.2008
    1. In meniul "Ajutor", s-a introdus o optiune noua numita "Memento" care permite setarea unor notificari, cu privire la diferite termene, pentru sarcini de efectuat. De exemplu, daca se doreste introducerea unei atentionari cu privire la depunerea declaratiei CAS, se adauga explicatia, termenul si numarul de zilele de avertizare. Notificarea devine activa in functie de numarul de zile de avertizare completate si va fi vizibila pe ecran daca se da click pe eticheta "Alerte". Programul permite configurarea unor alete permanente, cele aferente decalratiilor uzuale fiind predefinite. Daca doriti sa le faceti active, trebuie bifata optiunea "Activa" la nivelul acestora.
    2. In meniul "Diverse", s-a introdus o optiune numita "Normare", care permite introducerea si calculul realizarilor pe baza de norme, pentru salariati. Din acelasi ecran se pot tipari situatii cumulate pe norme sau salariati. Datele introduse in acest ecran nu produc efecte in statul de salarii.
    3. S-a actualizat declaratia 301.
    4. S-au actualizat fisele fiscale pentru salariati.
    5. La "Salariati", in partea superioara a ecranului, s-a introdus un buton numit "Adeverinta...", care permite tiparirea de adeverinte de venit pentru salariatul selectat. In ecranul care apare la click pe acest buton, se pot completa/modifica titlul, textul si/sau scopul adeverintei.
    6. In ecranul "Configurare societati", pagina "Diverse" s-a introdus o optiune numita "Activeaza modulul pentru evidenta cabinetelor de avocatura", care activeaza o optiune de meniu numita "Dosare". In ecranul aferent acestei optiuni se poate tine evidenta dosarelor clientilor (termne, obiecte, responsabili, calculatie pret).
ver 3.0.167
30.09.2008
    1. In ecranul numit "Utilizatori", in partea dreapta-sus, s-a introdus un buton numit "Jurnal operatii", care permite vizualizarea listei operatiilor de adaugare, modificare, stergere, validare si devalidare aferenta utilizatorului curent, precum si data/ora la care au avut loc operatiile.
    2. La campurile cu selectie din lista s-a introdus o optiune de cautare suplimentara. Astfel, daca se introduce un sir de caractere si se apasa CTRL+ENTER, lista aferenta se deschide cu toate pozitiile existente care contin sirul de caractere dat. De exemplu, daca se introduce o factura si se doreste sa se identifice toti furnizorii care contin sirul de caractere 'ABC', se introduce acest sir si se apasa tasta CTRL+ENTER. Apoi, se poate alege furnizorul din lista filtrata.
    3. S-a actualizat declaratia CAS.
    4. In pagina "Configurare formular", din ecranul de tiparire al facturilor, s-a introdus o noua optiune numita "Tipareste date incasare", care face se se tipareasca in factura explicatiile cu privire la modul de incasare. Aceste explicatii apar numai in cazul in care, la factura, incasarea a fost inregistrata la momentul tiparirii.
    5. In cazul in care se tipareste o factura in valuta pentru un furnizor intern, acum, apar si valorile totale in RON.
ver 3.0.166
21.08.2008
    1. S-a actualizat declaratia 100.
    2. Coloana numita "Tip", din tabelul din partea superioara a ecranelor "Intrari" si "Iesiri", s-a mutat inaintea numarului si sa introdus o noua optiune numita "B" - "Bon de casa". Intrarile si iesirile de acest tip nu vor fi preluate in declaratia 394. De asemenea, numerotarea iesirilor se face acum diferit pentru tipurile "A" (Aviz), "B" (bon de casa) si facturi.
    3. S-a imbunatatit forma de generare a recapitulatie la statele de salarii.