Actualizări - SAGA PS

Fiecare actualizare aduce noi funcționalități sau ajustări pentru a răspunde modificărilor legislative și cerințelor utilizatorilor. Pentru a beneficia de o funcționare optimă, recomandăm actualizarea programului la ultima versiune disponibilă.
ver 3.0.185
05.10.2010
    1. La ecranul "Salariati", coloana "Tip" s-au introdus doua tipuri noi : "Contract drepturi autor" si "Contract de agent - 10%", utile pentru evidentierea exacta a acestor cazuri in declaratia 100 . De asemenea, acum se poate opta pentru calculul contributiilor angajatului la somaj si pensie si pentru contractele civile. Pentru contractele la care exista deductibilitati (de ex. contractele pentru drepturi de autor), in ecranul "State salarii", pagina pentru colaboratori, s-a introdus o coloana numai "Suma forfetara", care permite introducerea deductibilitatii, ce afecteaza calculul contributiilor pentru pensie si somaj.
    2. S-au actualizat declaratiile pentru CAS si somaj cf. OUG 58/2010. In cazul declaratiei pentru CAS, in cazul in care exista contracte pentru drepturi de autor sau contracte civile pentru care se datoreaza CAS, este necesar sa se acceseze pagina "Anexa 1.2 / VERSO" din declaratie si sa se apese butonul "Genereaza declaratie pentru colaboratori cu contracte civile sau drepturi de autor".
    3. S-a refacut procedura de preluare automata a datelor clientilor si furnizorilor, in functie de codul fiscal, de la ecranele "Furnizori" si "Clienti", cu butonul "VIES".
    4. In partea superioara a tuturor ecranelor in care se introduc documente s-a adaugat butonul de filtrare, care permite filtrarea dupa data calendaristica si validate/nevalidate. In cazul in care se efectueaza o filtrare numai dupa documente devalidate, apasarea butonului "Validez" va provoca validarea tuturor documentelor filtrate. La fel, in cazul in care se efectueaza o filtrare numai dupa documente validate, apasarea butonului "Devalidez" va provoca devalidarea tuturor documentelor filtrate. Procedura este utila in cazurile in care se dorecte validarea/devalidarea mai multor documente concomitent.
    5. La ecranul de tiparire al iesirilor s-a introdus o noua pagina numita "Mai multe", care creeaza posibilitatea alegerii facturilor care vor fi tiparite, dupa data calendaristica si/sau intervalul de numere. Pentru a activa aceasta optiune este necesar ca data de inceput sa fie completata.
ver 3.0.184
19.08.2010
    1. S-a actualizat declaratia pentru somaj cf. prevederilor OUG 13/2010.
    2. In ecranul "State salarii", s-a introdus un buton numit "Tichete", care permite evidentierea tichetelor de masa, cadou, vacanta, cresa si tiparirea situatei acestora.
    3. In ecranul de tiparire al facturilor, in pagina "Configurare formular", s-a introdus o noua optiune numita "Nu tiparim valorile". Aceasta optiune poate fi folosita pentru avize, in cazul in care se doreste ca, pe avizul tiparit, sa nu apara decat cantitatile, fara valori.
ver 3.0.183
06.08.2010
    1. In ecranul "State salarii", panoul "Detalii", s-au introdus doua campuri noi numite "Tichete de masa", respectiv "Sal. compens." pentru introducerea sumelor aferente salariilor compensatorii. Sumele aferente tichetelor de masa vor afecta deducerea si se vor impozita. Pentru salariile compensatorii nu se calculeaza contributiile la somaj si sanatate.
    2. S-au actualizat declaratiile 100 si 300.
ver 3.0.182
01.07.2010
    1. Au fost elimintate cotele de TVA din ecranul "Configurare societati". Acum programul preia automat cota de TVA corecta, in functie de data operatiei, pentru a preintampina eventuale erori de operare
ver 3.0.181
11.06.2010
    1. S-a actualizat declaratia CCI cf. Ordinului 485/25.05.2010. In acest sens, au aparut cateva campuri noi in ecranul "Concedii medicale", necesare pentru completarea corecta a declaratiei ("Data acordarii", "Locul de prescriere", "Zile baza", "Venituri baza"). De asemenea, in ecranul pentru generarea declaratiei, s-a introdus un buton numit "Lista concedii medicale", care tipareste lista concediilor medicale pentru incapacitate temporara de munca, ce trebuie trimisa casei de sanatate, in termen de maxim 6 zile de la data la care anjagatorul a fost instiintat cu privire la aparitia starii de incapacitate temporara. Pentru ca lista sa fie generata complet, trebuie ca, in ecranul "Concedii medicale", sa fie completate coloanele "Medic" si "Conventie medic/Unitate".

    17.06.2010
    S-a actualizat formatul tiparit al declaratiei CCI.
ver 3.0.180
07.06.2010
    1. In ecranul "State salarii", s-a introdus un buton numit "Plata", care permite plata sumelor aferente salariilor (avansuri, rest de plata, contributii). In ecranul care apare la apasarea acestui buton, trebuie completat contul din care se efectueaza plata si suma platita.
    2. S-a actualizat declaratia 205, declaratia CAS si generarea fisierului XML pentru declaratia 100.
    3. S-a actualizat generarea fisierelor pentru carduri la bancile BRD si Carpatica.
ver 3.0.179
14.04.2010
    1. S-au actualizat declaratiile 100 si 102.
    2. S-a actualizat procedura pentru verificarea automata a tertilor cu privire la inregistrarea in scopuri de TVA, apelabila din ecranele "Furnizori","Clienti" si din declaratiile 394,390.
    3. La "Salariati", in panoul "Detalii", pentru salariatii permanenti, s-a introdus o optiune numita "Fara comision ITM". Aceasta este activa doar pentru salariatii permanenti si se foloseste in cazul contractelor de mandat.
ver 3.0.178
06.02.2010
    1. S-au actualizat declaratiile 100,102,103,300,390 si CAS.
ver 3.0.177
20.01.2010
    1. S-a actualizat declaratia 392.
    2. S-a introdus suport pentru listarea declaratiei 094. Butonul de listare se gaseste in ecranul "Inchidere luna", pagina "Declaratia 392/094".
ver 3.0.176
22.12.2009
    1. S-au actualizat declaratiile 100,102 si 103.
    2. S-au adus modificari ecranului "Imobilizari". Acum modernizarile, reevaluarile, casarea si vanzarea se introduc in tabelul din partea inferioara a ecranului. De asemenea, campurile "Val. ramasa" si "Dur. ramasa" nu mai sunt editabile, valorile aferente calculandu-se automat, in functie de data de intrare, valoare si modernizarile existente.
    3. In ecranul "Salariati", s-a introdus o noua coloana numita "Nr. zile CO/an", in care se va introduce numarul de zile de concediu de odihna, pe care salariatul are dreptul sa le primeasca, pe an. Valoarea implicita a acestui camp este 21.
    4. S-au actualizat, in parte, conturile IBAN ale ITM-urilor, in functie de informatiile disponibile.
    5. La Declaratiile 100,102,103 si 300, s-a introdus un buton numit "Generare XML", care genereaza un fisier de tip "XML", cu datele din declaratii. Acest fisier poate fi importat in fisierul de tip "PDF", care se transmite on-line, cu ajutorul optiunii "Import data", din meniul "Document\Forms", al programului "Adobe Reader". Dupa import, trebuie apasat butonul "Validare", din formular. Aceasta optiune poate fi folosita numai de catre utilizatorii care au certificat digital calificat, pentru semnatura electronica.