Actualizări - SAGA PS

Fiecare actualizare aduce noi funcționalități sau ajustări pentru a răspunde modificărilor legislative și cerințelor utilizatorilor. Pentru a beneficia de o funcționare optimă, recomandăm actualizarea programului la ultima versiune disponibilă.
ver 3.0.195
20.04.2011
    1. S-a actualizat Declaratia 100.
    2. S-a actualizat Declaratia 112.
    3. S-a introdus posibilitatea generarii automate a formularului PDF in Declaratia 390, pentru situatiile in care se foloseste semnatura digitala.
    4. In meniul "Diverse" s-a introdus o noua optiune numita "Masini", care permite introducerea foilor de parcurs si controlul asigurarilor, reviziilor si rovignetelor.
ver 3.0.194
05.04.2011
    1. S-a actualizat Declaratia 112.
    2. S-a actualizat manualul de utilizare.
ver 3.0.193
15.03.2011
    1. In ecranul "Concedii medicale", s-a introdus un buton numit "Centralizator concedii medicale", care tipareste lista concediilor suportate din CCI ce trebuie depusa la casa de sanatate, in scopul restituirii sumelor reprezentand indemnizatii, cf. Ordin 130/18.02.2011. De asemenea, listarea concediilor medicale pentru incapacitate temporara de munca s-a mutat din ecranul cu Declaratia 112 in ecranul "Concedii medicale".
    2. La ecranele "Intrari-valuta", "Iesiri-valuta" si "Casa/Banca/Deconturi-valuta" s-a introdus o coloana noua numita "Moneda". In functie de acesta se poate prelua automat cursul valutar, daca exista o conexiune activa la internet si este bifata optiunea corespunzatoare din ecranul "Intretinere BD", pagina "General".
    3. S-a imbunatatit situatia furnizorilor/clientilor. Platile/incasarile s-au introdus pe aceeasi pagina cu facturile si s-a introdus o pagina noua numita "Scadentar" care permite identificarea facturilor scadente de un numar dat de zile, la o anumita data.
ver 3.0.192
20.02.2011
    1. Pentru declaratiile 100,101 si 300 s-a inlocuit butonul "Generare XML" cu butonul "Generare PDF". Prin apasarea acestui buton se incarca automat cu date formularele PDF oficiale, corespunzatoare declaratiei. De asemenea, s-a schimbat modul de organizare in subdirectore al fisierelor generate.
    2. S-a actualizat Declaratia 112.
ver 3.0.191
14.02.2011
    1. S-a actualizat Declaratia 205.
    2. S-a actualizat formularul PDF de import din Declaratia 112. De asemenea, acum se pot exporta corect in declaratie si cazurile de angajati cu mai mute contracte de munca la aceeasi firma.
    3. S-a actualizat verificarea tertilor din ecranele "Furnizori" si "Clienti".
ver 3.0.190
07.02.2011
    1. Versiunea finala pentru Declaratia Unica 112.
    2. S-au actualizat declaratiile 100 si 300.
ver 3.0.189
01.02.2011
    1. S-a actualizat modul de calcul al CAS, cf. reglementarilor pentru anul 2011 si s-a eliminat comisionul ITM.
    2. S-a introdus versiunea de testare pentru Declaratia Unica 112. Aceasta se poate acesa din ecranul "State salarii", fiind vizibila pentru statele din 2011. In cadrul declaratiei exista un buton numit "Generare PDF" care permite incarcarea in formularul oficial, pentru a pemite raportarea. De asemenea, exista posibilitatea generarii fisierului XML pentru raportare, verificarea acestuia efectuandu-se automat.
    3. S-a actualizat Declaratia 392.
    4. La ecranele de operare, deasupra fiecarui tabel, s-au introdus doua butoane de "Copiere" si "Lipire", care permit copierea inregistrarii curente pentru a fi alipita ulterior, in acelasi tabel. Optiunea este utila in cazul in care inregistrarile sunt similare.
ver 3.0.188
18.01.2011
    1. S-a actualizat verificarea on-line a tertilor din ecranele "Furnizori", "Clienti" si Declaratia 394.
    2. S-au efectuat rectificari la declaratiile 205 si 094.
    3. S-a actualizat formatul XML-urilor pentru declaratiile 100,102 si 300.
    4. S-a actualizat Declaratia 392.
    5. La generarea fiselor fiscale din ecranul "Salariati", in cazul in care sunt introduse doua pozitii pe acelasi CNP si acelasi tip, programul va cumula sumele aferente preluate din state.

ver 3.0.187
30.12.2010
    1. In ecranul "Jurnal operatii", accesabil din ecranul "Utilizatori", s-a introdus buton numit "Raport activitate", care tipareste detaliile legate de operare in program, pentru utilizatorului curent.
    2. S-a imbunatatit sistemul de activare al actualizarilor.
    3. La ecranul "Salariati", in cazul in care se lucreaza cu grupe de articole contabile (centre de profit), acum se poate opta pentru incadrarea unui salariat la mai multe grupe. In acest sens, dupa coloana "Grupa", s-a introdus un buton care permite aceasta repartizare, introducand procentul aferent fiecarei grupe. De asemenea, acum este posibila tiparirea statelor si a recapitulatiei dupa grupa.
ver 3.0.186
20.10.2010
    1. S-a actualizat declaratia 102.
    2. La dispozitiile de plata/incasare, acum se memoreaza datele persoanei introduse.
    3. S-a imbunatatit sistemul de tiparire al bonurilor de casa. Acum se pot seta indicii aferenti cotelor de TVA, lucru ce permite tiparirea bonurilor ce contin cote de TVA diferite.

    Update 22.10.2010
    S-au efectuat rectificari la declaratiile 102 si somaj. La declaratia 102 s-a corectat contul bugetar pentru contributiile aferente contractelor civile.
    (detalii - http://static.anaf.ro/static/10/Anaf/Aplicatii/11/decl2010/Versiuni22_10_2010.txt).
    La somaj s-a rectificat modul de calcul al numarului de inregistrari NI.
    (detalii - http://download2.anofm.ro/articole/declsom2010pf-versiunea-11-0-4)