Actualizări - SAGA PS

Fiecare actualizare aduce noi funcționalități sau ajustări pentru a răspunde modificărilor legislative și cerințelor utilizatorilor. Pentru a beneficia de o funcționare optimă, recomandăm actualizarea programului la ultima versiune disponibilă.
ver 3.0.205
21.11.2011
    1. In ecranul "Utilizatori" s-a introdus o noua coloana numita "Tip", care permite sa se opteze pentru urmatoarele tipuri de drepturi: Admin, Standard, Operare, Vanzare, Oaspete. Pentru detalii despre acestea consultati manualul de utilizare.
    2. S-a introdus posibilitatea generarii automate a bonului de productie direct din "Comenzi", pentru comenzi de iesire care contin produse finite.
    3. In ecranul "Memento", pagina "Configurare alerte permanente", s-au introdus doua optiuni care genereaza automat alerte in cazul in care exista facturi neplatite/neincasate la scadenta.
    4. S-au efectuat diverse imbunatatiri la modulul pentru asociatii de proprietari.
ver 3.0.204
01.11.2011
    1. S-au adus imbunatatiri la modulul pentru asociatii de proprietari.
    2. In ecranul "Comenzi" s-au introdus butoane numite "Detalii" care afiseaza cantitatile aflate pe stoc pentru articolul curent. Acestea functioneaza similar cu cele din ecanele "Iesiri" sau "Bonuri de consum".
    3. S-au adus mici modificari de design.
ver 3.0.203
25.10.2011
    1. La Registrul de Evidenta al Salariatilor s-au realizat rectificari pentru forma juridica PFA.
    2. In ecranul "Situatie vanzari" s-a adaugat o filtrare suplimentara dupa furnizor. Aceasta este utilizabila in cazul marfurilor, pentru a identifica vanzarile aferente achizitiilor de la un anumit furnizor.
    2. S-au efectuat diverse imbunatatiri la modulul pentru asociatii de proprietari.
ver 3.0.202
19.10.2011
    1. S-a introdus suport pentru evidenta activitatii asociatiilor de proprietari (colectare indexuri, liste de intretinere si situatii specifice). Functionalitatea devine activa cu optiunea "Activeaza modulul pentru evidenta asociatiilor de locatari" din ecranul "Configurare societati", pagina "Setari diverse"". Pentru detalii consultati manualul de utilizare.
    2. La Registrul de Evidenta al Salariatilor s-au realizat rectificari legate de cazuri particulare (de ex. firme cu filiale, persoane fizice, ambasade) si s-a introdus un buton pentru tiparirea Registrului Salariatilor.
    3. In ecranul "Salariati" s-a introdus posibilitatea preluarii datelor din fisiere XML sau RVS, de raportare al Registrului de Evidenta. Optiunea se poate folosi numai in cazul in care nu exista niciun salariat introdus (la preluarea firmei in program).
    4. Pentru gestiunile la care evidenta se tine cantitativ-valoric la pret de vânzare, in ecranul "Inventariere", apare o coloana noua numita "Pret vanzare". In cazul in care valoarea acesteia nu este nula, se preia in calcul pentru diferentele de inventar.
    5. La ecranele de operare cu detalii, daca se apasa tasta ALT inainte de a apasa butonul de copiere de la tabelul superior, la lipire, se va adauga tot documentul (inclusiv detaliile).
ver 3.0.201
16.08.2011
    1. S-a actualizat Registru de Evidenta al Salariatilor.
ver 3.0.200
21.07.2011
    1. S-a actualizat Declaratia 112.
ver 3.0.199
29.06.2011
    1. S-a imbunatatit sistemul de verificare al tertilor de la ecranele "Furnizori", "Clienti" si din cadrul declaratiei 394.
ver 3.0.198
21.06.2011
    1. S-au îmbunatatit ecranele "Situatie aprovizionari" si "Situatie vânzari" în sensul ca s-au introdus conditii suplimentare de filtrare.
ver 3.0.197
15.06.2011
    1. La ecranele "Intrari" si "Iesiri" s-a introdus o noua coloana numita "Tip", in care se poate selecta tipul de articol. In cazul in care evidenta este global-valorica se va alege tipul "Marfuri".
    2. S-a introdus o nou optiune de meniu numita "Tipuri de articole/servicii" pentru configurarea acestor tipuri.
    3. S-a introdus sectiunea pentru evidenta stocurilor in sistem cantitativ-valoric. Aceasta este similara celei din programul SAGA C.
ver 3.0.196
08.05.2011
    1. S-a actualizat Declaratia 112.